Hemestern har börjat

Har just varit ute på morgonpromenad.
Jag var nästan helt ensam, mötte bara en äldre herre och några i bil.

När jag först vaknade och kom ut var jag så trött att det sved i ögonen.
Hålla på och gå upp så himla tidigt när det är semester??
Men nu, nu mår jag bra. Det var svalt och skönt och nu kan jag sitta här i lugn och ro en stund innan ungarna vaknar.
Maken är på väg till jobbet strax.

Plask och lek

Idag fortsätter vi väl i samma bana.
Vi utnyttjar vår fina baksida till max.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

