Mindre taggigt

Haft lite svårt att slappna av och ha semester.
Fast man kanske inte måste? Slappna av på direkten alltså.

Så idag har jag rensat ogräs och fejjat en hel del i trädgården.

Till slut klippte jag ner häcken på framsidan. Har stört mig på den.
Hög och taggig, inte direkt välkomnande.

Det är lite trevligare nu.

Klippt häck

Vågig och vajjig, men det var den innan också.

Klippt häck

Nån gång ska vi byta ut den mot något trevligare. Med mjuka blad och blommor.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

1 thought on “Mindre taggigt”

  1. Rensa ogräs och feja i trädgården; det är ett av många bra sätt att koppla av! Trädgårdsterapi! 🙂
    Fint och bra blev det också!

Kommentera

