Före och efter

Försökte hitta ett bra ”innanfoto” på teve/bokhörnan. Det här är det nyaste:

Väggen innan

Ljust och fint, men inte så mysigt. Tyckte jag.

Tja, tapeten ser ljus ut, men egentligen var/är den smutsfärgad.
Som om det bott en rökare här i åratal. Äcklig. Skönt att bli av med den ”färgen”.

Färdig vägg

Mycket mysigare nu!
Och så skönt att få tillgång till böckerna igen.
De har varit nerpackade ett tag, eftersom vi inte hade nåt bra ställe att ha dem.

Färdig vägg

Dåså. Bara att ta tag i resten av väggarna i rummet då…

Men den här helgen ska vi nog bara vila. Det måste man också göra.

P.S. Ja, det är alltid högar med kuddar, handdukar, tvätt och annat i det här rummet. Sådeså.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

1 thought on “Före och efter”

Kommentera

