Nedanför

Jag är inne i en period av rensning och ”göra-om”. Mestadels är det källaren just nu. Och det mesta pågår än så länge i mitt huvud…
Men bara för att ”få nåt gjort” har jag letat fram färg och börjat måla taket i pysselhörnet igen.

image

Där i hörnan ska det byggas skåpvägg sen. Och golv ska läggas i hela min pysseldel.

image

Ja, ni ser. Det är ”Värsta stöket” här!
Bokhyllorna ska bort, säljas om det går. Och jag behöver rensa ur bland sakerna.

Det får vara mitt vardagskvällspysslande ett tag det här. Sen när det är klart är det dags för nästa källarrum.
Never-ending-story…

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Lämna en kommentar