Måndag är också en dag

image

Jag saknade de där juliga ”girlanderna” som satt i dörrarna kring jul. Så jag virkade ihop blommor och satte upp istället. Blommor som jag virkat förr. Bra att jag fick användning för dem till slut.

image

Nu dricker jag ingefärete med honung för att lena halsen och hindra hostan. Sen ska jag klippa fler runda pluttar och stoppa in brödet i ugnen.
Förutom hals och hosta så är jag rätt pigg, som väl märks. 🙂

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

3 thoughts on “Måndag är också en dag”

  1. Ja, fint. Jag härmade ju dig där med kulgirlangerna, får se om jag apar efter det här också. 🙂 Hoppas att du är kry igen nu!

Kommentera

