Hmmm…

Fortsätta blogga eller inte? Nån som ens läser?

Nåja, jag kan ju göra ett litet försök igen. Nu när den där (som jag kallar det) ”milda depressionen” börjat lägga sig. Höst och vinter hittills har varit jobbiga, tror det var nån slags krasch sen allt som hände vid pappas död… Sånt tär, och helt plötsligt orkar man inte längre.
Men efter lite justeringar på jobbet och egenordinerad ”motion hjälper-det stjälper iaf inte” så börjar det som sagt ljusna. Både bokstavligt och bildligt.

Såååå…

Badrummet är äntligen klart! På alldeles, alldeles riktigt. För nu lyckades det äntligen bli tid över på jobbet för att få lite hemarbete gjort och bänkskiva och hyllplan till tvätthörnan är på plats.

Innan:

2017-02-18_10-34-16

Och efter:

2017-02-18_10-34-00

Det gjorde hela skillnaden, eller hur!

Hela badrummet gör allt bättre. Det är ett ljuvligt ställe, som ett spa fast utan pooler och massage… Bara känslan av lugn och ombonad värme. Gött att ha i dessa dagar.

Såja. Inlägg klart. Om lusten återkommer så återkommer också jag. 🙂

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

4 reaktioner till “Hmmm…”

  1. Jag läser fortfarande (länge leve RSS) även om jag inte bloggar nuförtiden. Instagram är numera drog of choice. Maken o jag kom just på att nästa år har vi varit tillsammans 20 år, shit pomfritt! 😳 Det borde ge er typ… 18??

  2. Gott att höra ifrån dig igen!
    Du har lyssnat inåt och tagit hand om dig. *gillar*
    Och så bra det blev i tvättstugan!
    VR-kram

Lämna en kommentar