Mera badrum

Eftersom jag inte har någonting annat att blogga om, och eftersom jag ska jobba imorgon, och även eftersom att jag läääängtar till semestern om en vecka (som vi startar med roligheter i Götet) så blir det fler bilder på det nya badrummet!!

20160630_164625_Richtone(HDR)

Det här är inte badrummet, utan rummet bredvid. Med det fick ju nytt golv det också och vi jobbar på att få det funktionellt och ”mysigt” framöver. Jag tror det kommer bli lyckat värre.

20160630_164543_Richtone(HDR)

Tvätthörnan inväntar bänkskiva och hylla. Jag ska fixa det genom jobbet, men eftersom vi just nu har jättemycket att göra (övertid i morgon duh!) så blir det fixat efter semestern. Nån gång.
Men jag älskar detta hörnet!

20160630_164600_Richtone(HDR)

Ett annat väldigt bra hörn är duschhörnet! Och även om vi just nu inte har största behovet av att sitta i duschen, så vet jag (av erfarenhet) att man vid en viss ålder kan tycka att sittdusch är en bra uppfinning.
Dessutom älskar jag kaklet!

20160630_164425_Richtone(HDR)

Två loppisköp. En sophink och en byrå.
Byrån har jag piffat till genom att limma på sidor ur gamla böcker. Ska även fixa till överdelen när jag har tid. Två små lådor och en spegel ska stå ovanpå.
Innehåller det vi annars stoppar i badrumsskåpet. Plus handdukar och toapapper.

20160630_164445_Richtone(HDR)

Tycker elementet blev jättebra sådär mitt på väggen…
Och istället för ett skelett i garderoben, så har vi ett i badrummet.

20160630_164517_Richtone(HDR)

Ännu ett braigt hörn; ”John Bauer”, också kallad toaletten…
Här hänger det fina tavlor av John Bauer såklart, för man vill ju ha något fint att titta på när man sitter på tronen. Ju.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

