Bara vara

Det är så skönt med lov-slöheten.
När allt bara går lite mer i slowmotion.

20160104_205716

Och jag kan sticka vantar mest hela tiden, bara för att jag tycker det är så himla kul!

20160104_205658

Och om dagarna syns dammet och jag struntar i det.
Tvätthögen växer, och jag struntar i den.

20160104_205726

Det enda jag inte riktigt kan strunta i är att mata barnen.
Av nån anledning vill de inte ge mig helt ledigt, utan kräver att jag visar mig ibland. How rude!!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

