Firande

Som det brukar vara så firade vi lite födelsedag på nyårsafton i år igen. Det är ju passande nog en ledig dag så det utnyttjar vi.

20151231_110155

Sju år och allt ska vara rosa och glitter och prinsessor. Vilket jag inte har något emot, hon kommer växa ur det och allt kommer att ändra på sig, bäst att ta tillvara glittret så länge man kan.

20151231_110550

Julgranen blev födelsedagsfin och favoritkläderna var på.

20151231_110133

Och såklart en rosa tårta.

Gott nyttigt år!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

