God Julvecka!

När man ber ungarna att posera vid julgranen är det detta man får.

2015-12-19_03-48-56

En med sin ”coola” posering och en med ”kaninen”.

Det känns lugnare nu. Saker har rättat till sig och själv har jag dragit ner tempot, även om det fortfarande är övertid på jobbet.
Vi har haft tre incidenter de senaste veckorna, med folk som klämt och fräst fingrar och det har fått hela företaget att andas in djupt och dra ner stressnivåerna. Inget är så bråttom att skador måste ske.

Nu har jag två jobbdagar innan julen. Sen är det jobb i mellandagarna och sen en vecka ledigt. Maken och jag växlar jobb och ledigt för att barnen ska få ha ett långt lov. Jag ser fram emot sömn och promenader. Det räcker alldeles utmärkt.🙂

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

