Nåt ska det väl stå

Jag är så väldigt inte här… I bloggvärlden.

Vet inte vad som hänt, men just nu är det nollgradigt på min skala över hur intresserad jag är att uppdatera här.

20151117_174358

Hemmet är stökigt och dammigt och fullt.
Livet likaså.

20151117_174502

Men vi mår bra! Och det är väl huvudsaken.

I vår ska vi bygga badrum i källaren. Innan dess är det jul.
Något mer än så har vi inte planerat för… Hoppsan, vilket livat liv vi har!🙂

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

