Annan möblering

Idag möblerade vi om dotterns rum.
Rummen i vårt hus är inte många och dessutom är de små. Trots det vill vi ju få plats med så mycket kul som möjligt. Så efter lite flyttande på möbler hittade vi en lösning som funkar lite bättre för henne just nu.

20151024_154013

Nu finns en liten ”scen”. Bra att ha när musiken lockar.🙂

20151024_154041

Sängen (madrassen menar jag) står inte längre mot en vägg, men vi har ändå bäddat in den lite mysigt för den rätta kojkänslan när man ska sova.

20151024_154142

Och det viktiga är nära i tankarna…

2015-10-24_08-25-05

Och efter att själv ha ”bäddat” med alla gosiga gosedjur och mjuka kuddar så är det nog extra skönt att krypa ner.🙂

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

