Våtrumsplaner

Vi planerar att bygga ett badrum i ett av rummen i källaren. Idag var vi och tittade på finheter för att försöka komma på lite mer hur vi vill ha det.

20150919_101702

Det här duschutrymmet gillade vi jättemycket!

20150919_100949

Och en kran i mässing vore tjusigt och lyxigt.

20150919_100823

Det lilla handfatet var jag lite ensam om att gilla.

20150919_100758

Men han är med på att fejka tegelväggar… frågan är vilken färg? Inte den översta iaf…

min Pinterest samlar jag in jättemycket inspiration och finheter inför bygget. Önskar det vore lika lätt att hitta bra byggare sen också…

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

