Elva år

Just idag!

3 månader

Idag fyller han elva!

Vilket betyder att den här familjen haft elva år av kärlek från en kille som är så full av det att det liksom skvätter ut och sprider sig utom all kontroll.
Han kan inte sluta överösa oss alla med sin kärlek!
Vi får pussar och kramar och stora ord om kärlek dagligen.

Ibland kommer jag på mig själv med att önska att han var mer hårdhudad, men sen fattar jag grejen och gläder mig åt en kille med stort hjärta och en famn öppen för alla.
Även om det också inbjuder till att bli sårad och ledsen… men det blir vi alla, eller hur? Ingen är immun mot sorg och saknad och ångest…

Länge sen

Så, min lille glädjespridare ska få fortsätta sprida sin glädje.
Hoppas han alltid får den uppskattning han förtjänar!

”Jag har så mycket glatt i mig mamma, det bara vill ut hela tiden!”

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

2 thoughts on “Elva år”

  1. Som jag skriver varje år, oj vad länge jag följt dig! Å vilka minnen jag fick nu när jag börjar tänka. Hade glömt barnvagnsaffärn i tenhult. (kul att det är mvc/BVC i den delen nu).
    Grattis till sonen.

  2. Inser att även jag har följt dig i en herrans massa år. Oftast utan att ge mig till känna. När jag tänker efter verkar jag vara en ganska obehaglig typ… 😃 …men det är jag inte. Helt enligt egen utsago!

    Grattis till Sonen på födelsedagen! Så fantastiskt med en lite människa som från dag ett sprudlat över av kärlek och glädje. Vi är många som kan lära mycket om konsten att visa direkt och innerlig kärlek, utan att krångla till det så förbannat. Tack för att du så generöst delar med dig av ditt liv. 💛

    /Annelie

Kommentera

