Jag är besatt

Av en bok.
Som jag får färglägga själv!🙂

20150608_171221

Vässar pennor mest hela tiden. Och blir fasligt sugen på att köpa mig en hel jättelåda med sjuttioelva olika nyanser av alla möjliga färger… Ja, ni vet.

20150608_171233

För det ska var mycket färg!

20150608_171239

Och helst ska det inte se ut ”som vanligt”.

20150608_171246

Och medan jag ritar hittar jag på små historier, väldigt korta, som jag sen skriver ner när bilden är klar.

Det blir som min egen sagobok!

20150608_171254

Tack Hanna Karlzon för att du gjort den underbara boken ”Dagdrömmar”!
Den kommer att vara min bästis till alla sagor är ritade.🙂

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

1 thought on “Jag är besatt”

  1. Men åh!!! Jag är omkullflirtad! Vilken underbar bok, och så härligt att låta färg och fantasi flöda ut i ord.
    Det får bli min sommarpresent till mig själv. Tack för inspiration!

Kommentera

