Helt uppåt väggarna

Vill ni ha ett billigt inredningstips?
Köp böcker på loppis!

Helst böcker med bilder. Eller varför inte fin skrift eller lite vad som helst man gillar… Bara att klippa och klistra och sen njuta av en alldeles egenhändigt designad tapet!🙂

20150210_154359

Kartor blir fint.

20150210_154216

Bilder från gammalt uppslagsverk.

20140718_190835

En blombok och en djurbok.

Färdig vägg

Fler djur och blommor. Och en sagobok för vuxna.

20140815_202105

Och så jaktbilder. Och blommor… Och djur såklart.

Själv tycker jag dessa väggar är snyggare än de flesta tapeter man kan köpa.🙂

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

1 thought on “Helt uppåt väggarna”

Kommentera

