Jag gör om

20141115_201331

Ville bara visa upp att jag äntligen klarat av att sy in ett par jeans och bli nöjd med resultatet.

Hittade en tutorial på Pintrest som jag följde. Man tar på sig byxorna ut och in och nålar där man vill sy. Sen är det bara att sy och prova och klippa och sy mer och stryka och fålla…

Nu när jag vet hur man gör är det väl dags att göra likadant med resten av mina jeans. De flesta är lite för luftiga för att jag ska känna mig bekväm.

20141115_201453

Får skylla mig själv. Köper ju jeans direkt från galge på loppis.
”Passar de så passar de”, och passar de inte så lämnar jag in dem igen.
De kostar ju bara 40kr paret…

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

