Två gröna

Just nu ägnas kvällar åt mycket stickning.
Försöker att få tiden att gå, för helt plötsligt är kvällarna längre!?
Detta beror på att bägge barnen numera lägger sig själva om kvällarna och dessutom sover i egna sängar hela nätterna!
Jag är så oerhört nöjd med detta ska ni veta! Att få sova ostört nätterna igenom… Ljuvligt!

Två koftor på stickorna. Gröna.
Det blir bra det.

20140924_155435

Och när jag sitter vid datorn och stickar så kollar jag ju såklart på Outlander.
Igen och igen och igen.
Nu är det ett avsnitt kvar innan de tar paus till januari, då det kommer åtta avsnitt till.
Lycka är det, att den där favoritboken jag älskat i många år blivit en väldigt bra teveserie! Sen den om du får chansen!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

2 thoughts on “Två gröna”

  1. Ja. Blä. Det är tur att avsnitten som gått ligger ute så det går att lära sig de utantill till januari.🙂 När sänds de i Finland?

Kommentera

