Uterum

20140709_083940

Uterummet är det bästa just nu.
Förutom på förmiddagarna, när solen gassar som mest, då är jag hellre i källaren.🙂

20140711_084108

Det växer i landen.
Men jag är inte alls så bra på detta har jag kommit på.
I fortsättningen sätter jag bara sallad, mangold, ärtor, tomater och nån squash.
Resten funkar helt enkelt inte för mig… Suck!

20140711_083940

Nu när getingarna fått kicken så har jag städat och tvättat uthuset.
Lite bättre ordning, lite fler hyllor, lite trevligare att öppna dörren.
Hade jag orkat hade jag nog målat hela insidan också. Himmelsblå!
En annan semester kanske…

20140711_083923

Paprika och Physalis?
Jaja. Sommaren är inte slut än.

20140709_083823

Blommorna är i alla fall underbara!

20140709_070923

Trots att vissa blommar ut så fort…

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

