Sweet

20140606_162845

Vi har det oförskämt bra på landet!
Maken bygger staket så mycket han orkar.
Det visar jag upp sen när det ser mer ut som ett staket istället för ett stängsel.🙂

20140606_162643

Det här är den rensade delen av ”njutdelen” av trädgården.
Den har numera lite större rabatt, som sen ska bli ännu större!
Bara för att det är vackert och förhoppningsvis ska det bli lättare att klippa gräset.
Alla växter är sånt jag hittar på andra ställen. Sånt man kan dela på och plantera om och upptäcka på nytt.
Härligt!

20140606_200329

Och kvällarna. Trött som sjutton blir man.
Men vem vill gå och lägga sig?

20140606_194244

Inte jag!

20140606_202946

Och ungarna har upptäckt det geniala med ”Kalle & Hobbe”.
Stora gapskratt, fniss och mycket igenkänning från vår egen ”Kalle”.😀

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

3 thoughts on “Sweet”

  1. Det ser jättemysigt ut! jag såg också nyheten som Stephanie ovan nämner och tänkte att jag borde definitivt läsa Kalle & Hobbe med mina ungar! vi har ett gäng både kallen och hobben här hemma nämligen🙂

Kommentera

