Utnyttja ytan

image

Här bakom tomatlådan vill jag ha ett bygge. Ett ”växtskåp” med fönster utåt och inåt och en massa hyllor att ställa växter och annat på.

image

Något liknande detta. (Stulen bild)
Fasta sidor ska det vara. Och inte mot en vägg. Men ni fattar ändå, eller hur?

Och bågar målade i fina färger. Blir hur bra som helst!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

2 thoughts on “Utnyttja ytan”

  1. åh, sånt fint växthus, och mot just den där väggen – så skulle jag vilja ha hemma hos oss! Bra plan du har, också utan väggen såklart! jag hade tänkt mej nåt liknande till mina gurkor på bakgården, men tiden räcker inte till så i år får det bli en plasttunnel åt dom har vi tänkt. Inte alls lika fint att se på!

  2. Men du har ju plats för ett stort! Och nu fixar ni till det med fönster också… Sånt vill jag ha!🙂

Kommentera

