Från slitet till fräscht

Vi köpte ju ett ekbord på loppis för ett tag sen. 125 kr för ett stadigt och välgjort bord…
Ibland vet de inte vad de säljer på de där loppisarna, närapå skänker bort det bästa och sätter jättehöga priser på ikeasaker…
Nåja, jag är inte den som är den…

IMG-20140423-WA0000

Tog det till jobbet, slipade till det och fick det ommålat och betsat.

20140516_181937

Nu pryder det sin plats som pysselbord hos dottern!

20140516_181950

Tuggummirosa ben och mörkbrun skiva.

(Större matta vore inte fel…)

20140516_182206

Och när barnen är på annat håll passar det bra som mötesbord för föräldrarna i familjen.🙂

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

1 thought on “Från slitet till fräscht”

Kommentera

