Ursäkta röran, vi bor här

Hur många vimplar behöver man?
Många, verkar det som.

Hittills tre i dotterns rum och två i sonens.
Jag har ingen själv. Än.
Det kommer nog.🙂

2

Det blir ju trevligare med något som livar till det uppe i taket.
Mindre som ett tomrum.
Skulle tro att jag kommer testa att göra pompoms också. Eller något annat hängande fluff.

3

Och efter funderande och diskuterande har en lösning visat sig när det gäller förvaringen i dotterns rum. Så nu ska jag börja samla ihop det som behövs och sen bygga, bygga. Kan ta ett tag, men jag tror det kommer bli bra till slut.

1

Och igår kväll rotade jag lite i gömmorna och kom på att jag kunde sätta ihop lite saker som redan finns för att skapa något nytt. Så nu ska skåpet min pappa gjorde skruvas ihop med byrån. Efter lite ommålning förstås. Det kommer att bli bra! Och det känns extra bra att äntligen hittat ett sätt jag vill använda det på!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

