Uppåt väggarna

I helgen målade jag dotterns rum. Och satte upp tapet.

20140426_155517

Hon har såna önskemål.
Jag måste fortfarande få in sånt som solar, regnbågar, gult och fler fåglar.

20140427_195038

Nu är det blommiga väggar, rosa väggar, blå väggar.
Och tusen, miljoner leksaker utan ett bra ställe att vara på.

20140427_195021

Lite jobb kvar med andra ord.

20140427_195032

Men närmare slutet.
Och inget tvivel om vems rum det är!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

