Utelivet börjar

Idag har jag knäskurat verandan.
Mina knogar är röda av skrapsår och knäna ömma, men det luktar gott av linoljesåpa.

20140419_152106

Mattorna är på plats. Gardiner upphängda.

20140419_152117

Vi testar lite ny möblering i år. Man behöver variera sig ibland.

20140419_152144

Maken undrar varför jag behöver så många vattenkannor.
Men fattar man inte så fattar man inte!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

