Det gror

Det växer. Inte allt än, men jag hoppas fortfarande.🙂

3

En del av majsen är på väg upp i taket. Hoppas det går att sätta ut dem snart…
Fast man ska väl inte ha för bråttom antar jag.

1

Lådorna är i alla fall redo.
Och maken odlar potatis i nån gammal plastlåda.

Det är skillnad på låda och låda!

2

Och morgon och kväll sitter den där, koltrasten.
Sjunger så att krikonträdet blommar igen.
Ljuvliga vår!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

