Vad hände här då?

20140417_135555_1

Här är jag. Hemma. Inte hos min syster som var planerat.
Vi som var på väg och allt. Kom halvvägs. Sen nådde oss rykten om magsjuka dit vi skulle.
Så efter att ha försökt förklara saken för barnen och sen försöka trösta små ledsna barn vände vi hem igen. Hej å hå…

20140417_135649

Så vi försöker muntra upp oss med annat istället.
Vi har äventyrsbadat. Köpt färgpennor. Fått ett nytt spel. Ätit mat nån annanstans än hemma. Köpt massor av glass. Och en pilsner eller två.
Jaja, det blir nog en bra helg till slut ändå!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

