Återbrukat loppisfynd

Gick loss på loppis idag. Köpte en påse med blommande ljusmanschetter.
Allt är Mokkasins fel!

Untitled

Jag lyckas ju inte ta lika tjusiga bilder.

Untitled

Men våra girlanger blev himla tjusiga tycker jag.🙂

Untitled

Snöre, pärlor och blommor.

Untitled

Looking good!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

1 thought on “Återbrukat loppisfynd”

  1. supertjusig! Loppisblommor är så bra till allt möjligt tycker jag – själv håller jag på med en grej som gjort att nästan alla mina blommor ur mitt blomlager tagit slut, så jag hoppas jag har tid att länsa några loppisar på deras blommor snart! En sån där girlang skulle inte sitta illa hemma hos oss heller!

Kommentera

