Bra dag

Untitled

Idag har jag varit ledig.
Vila-ledig. Bli-bra-ledig. Få-fräknar-på-näsan-ledig. Gör-sånt-jag-gillar-ledig!

Jag har promenerat i solen. Tittat på Doctor Who. Stickat. Köpt frön. Lånat bok. Pysslat med smått och gott jag velat göra länge… Helt enkelt en bra dag. Imorgon är det jobb igen och det brukar ju allra som oftast vara bra dagar det också. Och imorgon är det ju fredag. Ingen sorg på fredagar!

Untitled

Dottern tyckte vi hade för lite röda blommor på gång. Lite fler blir det nu.
Då ska det bara i lite fler frön i jord också. Innan mars är slut.🙂

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

