Inte min bästa dag

image

Lite av en otursdag. Fast ändå inte. Bara lite.
Man kan säga, att först gick det åt skogen och sen blev det bra igen…

I morse var något av det första jag gjorde att spilla ut ett glas vatten över mobilen. Ajdå! Men jag bara torkade av den och nu funkar den som vanligt. Yay!

Lyckades sedan tappa alla mina kundkort ur plånboken. Tusans!!
Men eftersom vi inte varit på så många ställen så lyckades maken hitta dem igen. Yay maken!!

Jag avslutade (Hoppas jag, ta i trä!) med att tappa en lampa i golvet så den gick lite sönder.
Men bara lite. Den går att använda. Den går till och med att laga om lusten skulle falla på.

Nu tänker jag göra så lite som möjligt resten av dagen.
Det känns bäst så.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

1 thought on “Inte min bästa dag”

Kommentera

