Fönstertitt

Tog en promenad i grådiset i morse.
Gick förbi den där antikaffären jag alltid måste stanna och beundra, men aldrig varit inne i eftersom den aldrig varit öppen då jag gått förbi.

Untitled

Fönsterna är fyllda med fina, gamla saker.

Untitled

De där orangea fåglarna… De är söta!

Untitled

Ni ser, visst blir man lite hagalen?

Untitled

Kolla, den där fina burken på bordet! Jag har en sån. Undrar vad den kostar? Min köpte jag billigt på loppis för något år sen.
Jag vet att det var billigt, för jag har aldrig köpt en burk för mer än hundra kronor. Och när jag var som mest i burkköpartagen fanns det massor på loppisarna och alla såldes för mindre än en femtiolapp. Det var tider det!🙂

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

