Mer förvaring

Egentligen orkade jag inte. Nack/ryggvärken är inte att leka med just nu. Jag hoppas på full omjustering på onsdag…

Iallafall. Solen sken när jag slutade! Så lite gladare tog jag mig förbi loppisen på hemväg och shoppade loss.

75 kr senare:

image

Det gröna är det nya. Och jag provmöblerar lite. Hade hoppats få plats med fåtöljen, men det kommer att bli alldeles för trångt. Sängarna är såna monster och kommer äta upp nästan all fri yta. Jaja…
Tror ändå jag föredrar att ha byråerna staplade sådär. Och färgerna duger. Lite nya handtag kanske…

Maken kanske kan ha fåtöljen i sitt hobbyrum?

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

1 thought on “Mer förvaring”

  1. Hej igen! Vad fint du har fyndat och grejat allt möjligt medan jag hade bloggläsningspaus! Jag hade inte ens tänkt på att man kan ha mynta inomhus i köket nu, jag går bara och längtar att våren skall komma och trädgården vakna till liv igen, men kanske jag skulle ta och köpa mej en örtplanta eller två eller prova att gräva upp lite rötter och se om det blir till nåt? det känns som att man vill ha grönt såhär års tycker jag.

Kommentera

