Lördagsfynd

Igår tog jag mig en tur på loppis igen. Den som ligger alldeles bredvid stans lekland. Så ungar och make gick dit och lekte, och jag fick roa mig själv bland alla loppissaker. Och roa mig gjorde jag!

Untitled

Sänglampor som vi ska ha när vi flyttar ner i källaren. En kruka som är fin. En guldig spegel. Och två ganska konstiga, men fina krokar som dottern ska ha i sitt rum sen. Hon behöver nåt att hänga alla sina ”kreationer” på.🙂

Untitled

Spegeln var väldigt fin. Önskar jag kunde hitta en liknande fast mycket större!

Untitled

Hittade också horn. Lurviga horn!
Först trodde jag de var på låtsas, men det verkar som om lurvet verkligen sitter fast på hornen. Renhorn kanske?
Nåja, de ska komma till användning på bästa sätt. Jomen.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

2 thoughts on “Lördagsfynd”

  1. Visst ska det vara glittrande! Vardagen och ”riktiga livet” kan vara nog så tråkigt och grått, hemma ska det vara färgglatt och lite sagoaktigt om det går.🙂

Kommentera

