En grej jag är himla bra på

Personligen tycker jag att jag är himla bra på det mesta. Yeah!
Och är jag det inte så kan jag lätt bli det med lite träning.
Varför tvivla? Finns ingen anledning.

image

Pick one thing!!
Okej då…

Jag har världens tålamod! Oftast. Nästan hela dagen.
Kanske inte direkt på morgonen, för då ska vi passa tider, men resten av dagen… Reeelaaaax!!

Och jag är tydligen ett äss på att ta ”selfies” också!😀

”En bloggrubrik för varje dag i januari 2014 – onekligen

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

4 thoughts on “En grej jag är himla bra på”

  1. hejaheja! vad kul att träffa nån annan som också är bra på precis allt! i alla fall efter lite träning, precis som jag!😉
    Jag trodde jag var bra på datorer och sånt, men instagram är jag kass på inser jag – trodde redan att jag följde ditt flöde, men det gjorde jag ju inte! inte undra på att jag inte ser dina bilder sen…! tur att jag råkade titta i marginalen på din blogg

  2. har du förresten sett den franska serien Les Revenants (the Returned)? Den är skitbra, tror den kanske kan vara nåt för dej också!

Kommentera

