Kolla! Här är en bild från mitt sovrum

Untitled

Eller vad man nu ska kalla det.
Det har liksom stannat lite i utvecklingen… Men till sommaren är det tänkt att det ska bli vuxensovrum, så att det två rummen däruppe kan bli barnrum. Men just nu är det väldigt mittimellan.

Det kan bara bli bättre!

”En bloggrubrik för varje dag i januari 2014 – onekligen

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

1 thought on “Kolla! Här är en bild från mitt sovrum”

  1. ja, det var inte så mycket till sovrum det än, men jättekul med ett sånt projekt sen när man väl kommer igång och det är klart! blir kul att se hur du fixar till det!

Kommentera

