Hepp! Dagens boktips

Tja, även ett framtida tv-tips.

Kolla här:

dec32

Jag och Diana Gabaldon på bokmässan för tio år sen.
Det är hon som skrivit boken ”Outlander” (Främlingen).
Den som just nu filmas och ska bli en teveserie i sexton delar.

Det får bli mitt boktips. Och för all del ett himla bra tv-tips också!
Skulle jag tro.

Och här är huvudpersonerna, Claire och Jamie:

outlander

Tjosan, vad jag längtar efter att se den!

”En bloggrubrik för varje dag i januari 2014 – onekligen

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

1 thought on “Hepp! Dagens boktips”

  1. åh, dom böckerna är så bra! (förutom största delen av fyran, den var tråkig. men bestod tydligen av sånt som hon inte fått att passa in i dom andra böckerna har jag för mej, vilket förklarar saken) Så kul att du skriver omdet på din blogg ,så hänger jag också med sen när serien kommer på TV! har redan bokat maken till tvtittande tillsammans med mej sen!

Kommentera

