Snart jul

image

Idag slog jag in paket. Det är inte min grej. Av nån anledning har jag svårt att tycka om pyssel och diy som inte har nån speciell mening… Och fina paket är rätt så meningslöst i mitt huvud.

image

Men det betyder inte att jag inte beundrar de som fixar sånt fint. Och jag uppskattar gåvor som jag vet att någon lagt mycket omtanke bakom! Och runtom…

Men själv slipper jag gärna att slå in paket.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

2 thoughts on “Snart jul”

  1. hihi!! Jag gillar det här – för jag är precis tvärtom 🙂 Byt ut paket omslag med att klä granen – och jag uppskattar verkligen en härlig klädd och glittrig gran som någon annan har gjort!! Men jag älskar att slå in paket med roliga papper och snören och fina band!

Kommentera

