Oj! Andra advent redan.

Jag tänker att jag borde skriva oftare. Och mer. Men tiden går fort, och det finns så mycket annat, både viktigare och roligare.

image

Snön kom! Men den verkar redan vara på väg bort. Vi fick en helg tillsammans i alla fall.

image

En del av oss gillade att se de gula lite på avstånd.

image

Och en del av oss tyckte det var bäst med närkontakt.
Det funkar bra på bägge sätten!

image

Pyntat blir det. Och som vanligt blev det lite nytt pynt från loppisen.

image

Ingen gran än. Men så fort de börjar sälja så ska den inhandlas.
Stor och fluffig allrahelst!

Ha de!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

