Solens dag

Och veckan som gått har varit grå och mulen.

Sol

Men idag kom solen igen! Det är tydligt att söndagar är solens egen dag just nu.

Kvar

Trädgården invaderas av fåglarna numera. De äter oss ur huset!🙂
Den kvarlämnade mangolden lämnar de i alla fall ifred…

Köksljus

Inomhus ser allt så trevligt ut med extra solljus.
Jag passar på att fota. Allt ser snyggt ut!

Anslagstavla

Det är mycket mönster.
Vilket gör mig glad. Jag gillar sånt som får ögat att fastna.

Solskuggor

Funderar på om det är dags att pynta.
Men jag orkar inte denna helg. Vi väntar lite.

Det är dammigt

Undrar om den dagen nånsin kommer när kuddarna får ligga kvar i soffan?
Men det är ju trevligt att hemmet används. För även om kuddarna är himla tjusiga, så får de gärna användas också.

Hyllhörn

Dvd-filmerna börjar dock bli överflödiga. Men de får stanna ett tag till.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

