Lysande

Idag tog vi en tur till Ikea. För jag hade sett att de hade en sån trevlig ljusslinga där. Och just ljusslingor brukar det inte gå att hitta på loppis. Inte här i krokarna i alla fall. Och sen känns det alltid lite bättre att ha fräsch el, det kan ju gå åt skogen annars…

Untitled

Nu sitter den på plats.
Jag tycker den blev riktigt bra där!

Untitled

Men jag kanske skulle köpt en till…
För här i min hörna skulle det suttit fint med en slinga längs med de där nya hyllorna jag satt upp. Fixade de på jobbet och meningen är att jag ska fylla de med böcker och tidningar och annat som just nu står på andra ställen. Men efter att jag satte upp dem så kraschade magen och jag orkade inte göra annat än att lägga mig platt en stund och sova.
Men nu mår jag bättre! Äter glass, dricker julmust och tittar på Netflix. Good times!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

