Jorrå…

Fortfarande här i krokarna.
Mer eller mindre. (Jag är sååå förstörd av barnteve!!)

Pysselhörn

Jag är numera rätt så ordentligt ovan med min kamera. Allt jag fotar nu tar jag med mobilen och alla bilder fixar jag i appar och laddar upp med andra appar… Det går ju så mycket fortare!

Men denna bilden tog jag med kameran. Och jag vet inte jag… Är det egentligen nån idé att ha den kvar? Tycker ju inte bilderna blir bättre med kameran direkt, och den är krångligare att kånka runt på och det tar tid att få fram korten. Jaja… värsta i-landsproblemet. Men man blir ju bekväm av sig. Tycker man det är krångligt, då gör man det ju inte.

Undrar om man ska sälja kameran, eller bara skänka bort den?
Jag får fundera lite. Den är nog inte värd mer än några hundralappar ändå…

Apropå nåt helt annat.

Om du läst/läser ”Främlingen/Outlander”…

Här är en bild på Jamie Fraser i teveserien.

Och här är Claire och Frank.

Hoppas man kommer kunna se den på nåt sätt här i Sverige också.
Håller på att läsa om första boken igen. Fortfarande bra! 🙂

Ha det gott den extra timmen i helgen!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

1 thought on “Jorrå…”

  1. åh, jag väntar så på tv-serien! har läst/lyssnat på alla böckerna (inklusive den ena som var urtråkig, fyran tror jag det var – hon hade tydligen inte editerat den tillräckligt) och väntar på serien så jag kan tvångsvisa den åt maken 🙂
    Härlig bild hursomhelst, jag gillar verkligen alla pynt du har hängande! Ser gärna närbilder på dom! 😉

Kommentera

