Varmare för mig

Frysfrysfrys… Den här årstiden är grym för fryslortar som mig.

image

Så nu har jag skickat lite extra värme till mina fotleder. Dessa är gjorda för att ha på jobbet. Håller på med ett par för hemmabruk också.
Hoppas de hjälper lite… Annars får jag hitta på nåt bättre. Ett helt underställ i ull kanske?🙂

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

1 thought on “Varmare för mig”

  1. Ja, ett ullunderställ tycker jag absolut att du ska kosta på dig, om du inte redan har ett! Jag har ett merinounderställ som jag fick i julklapp av min bror för några år sedan, det är helt underbart att ha på sig! Tunt och mjukt, men ändå riktigt varmt.

Kommentera

