Nya, fina fynd

Lite loppisfynd från den senaste tiden.

Luftigt

Ännu en solfjäder. Två är ingen samling, men nästan.

Krukor i mässing

Ännu en mässingskruka. Jag gillar mässing! Hittar jag mässingssaker som jag tycker är speciella och fina så köper jag det. Och likadant med koppar.

Skåp till medicin

Ett plåtskåp till medicin. Egentligen en brödburk skulle jag tro, men den passar bra till det här också.

Kryddburk

En fin kryddburk. Det kommer att bli en samling med sådana också, det känner jag på mig.

Ny lykta

En ljuslykta till verandan. Bara för att det passar så bra med ljuslyktor på en veranda.

Höstiga filtar

Två fina filtar. Hemvävda (tror jag) i höstiga färger. Mysigt!

Nya kuddar

Och så några fler kuddar.
Nu känns hösten välkommen. Jag känner mig redo.🙂

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

1 thought on “Nya, fina fynd”

Kommentera

