Hinner jag?

Det står tusen saker i kö…
Men på vardagarna är jag bra på att strunta i det mesta, jag bara bryr mig om det mest nödvändiga och tar det andra när jag hinner.
Fast just nu tänker jag sitta här en stund!

Untitled

Tog en runda i trädgården.
Numera är det mest för att leta fram nån tomat eller lite mangold.
Och sen komma på vad vi ska äta idag då, där jag kan använda det här?

Untitled

Dotter bytte kläder och försvann ut på baksidan.
Hon vill helst att det fortfarande är sommar och varmt.
Så hon får väl fortsätta att låtsas tills det verkligen blir alldeles för kallt.🙂

Untitled

Kaffet är klart. Tvättmaskinen fylld.
Jag ska slösurfa en stund. Faaaktiskt.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

2 thoughts on “Hinner jag?”

  1. Och vem skulle inte vilja ha en evighetslång sommar i en så mysig trädgård!
    Slösurfa när massor står på kö gör man bara om man trivs!😉

Kommentera

