En tur därute

Nöjet med en trädgård är att en lördag morgon kunna gå ut och bara njuta av att det är så himla vackert!
Idag tog jag en runda, plockade bort visset, vattnade torrt och hittade ätbart.

De sista

De sista hallonen är klara och är nog godast av alla.

Pak Choi

Och om nån vecka hoppas jag att vi kan mumsa Pak Choi hur mycket vi orkar.

Smultron, jordgubb och kärleksört

Nästa års jordgubbar och smultron ser höstlikt vackra ut.
Och kärleksörtens högtid närmar sig.

Malva

En ensam Malva med stjärna i mitten.

Ringblommande...

Och det gula och orangea. Det som jag gillar bäst!

Liten sol

Små solar överallt!
Jag sparar frön i massor till nästa år så jag hoppas på invasion då.

Squash

Och den här snyggingen då!
Gul squash!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

