Och vi åkte iväg…

Och hamnade i Göteborg.

Och vad gör man där när solen skiner?

Karuselldag

Åker karusell.

Blir fjärilsprinsessa

Gör sig fin.

Farfars bilar

Vinkar till publiken.

Och dansar, klättrar, köper lotter, köper Arnebollar, äter godis och har det rätt bra.

Son med vän

Och är man som sonen så träffar man nya vänner att prata med.
Extra bra när han själv får prata och prata och någon bara lyssnar. 🙂

Nästa dag regnade det.
Vi shoppade lite.

Science-fiction bokhandeln

Jag hittade till min favoritaffär, som hade flyttat och numera ligger granne med makens favoritaffär.
Praktiskt.

Väntar på Doctor Who

Jag hittade massor, men drabbades av lite ångest och köpte inget.
Hittade dock något som gjorde mig extra glad.
Visserligen bara en hiss, men man kan aldrig så noga veta… 😀

Dinosaurierna

Efter lite vila hälsade vi på hos Dinosaurierna.

Pojke i rymden

Och så besökte vi rymden. Nästan.

Kör rymdstolen

Fin utsikt!

Och sen hade vi fått nog av storstan och äventyren.
Borta bra, hemma bäst!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

