Åter igen fyndig

Vi tog en tur. Hamnade på loppis i Aneby. I gamla mejeriet.
Rekommenderas om ni är i krokarna, de två gånger vi besökt den har jag fyndat fina saker.
Se själv…

Väska

Idag köpte jag Sivs gamla resväska.
Tänkte det kunde passa som leksakförvaring på landet.
Eller att samla serietidningar i…

Loppissaker

Köpte också lite smått till lekstugan.
En bok att läsa på landet.
Och trasmattsgarn(?). Om vi åker dit igen (eller om jag hittar det nån annanstans) ska jag nog köpa mer. Det är ju bra att ha och lättare än att klippa/riva själv.

Lite trasig

Hittade också en tjusig, men lite trasig, portföljväska.
Känns som äkta läder, men jag är ingen expert.

Dessutom köpte jag en tröja till dottern. Lila plysch. Mysigt!

130 kr för allt fick jag betala. Löjligt lite egentligen.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

