Pusselvägg

Har ingen lust att uppdatera landets blogg, så jag visar upp lite bilder här på vad jag gjorde idag.
I Nergårns skafferi.

Tapetsering

Gamla böcker

Ett slott

En funderande flygel

Färdig vägg

Färdig vägg

Tre gamla böcker fick sätta livet till.
Men bra blev det!

Tror jag får göra om det. Någon annanstans.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

6 thoughts on “Pusselvägg”

  1. Åh, så underbart fint! Även om jag egentligen tycker att det är ett litet helgerån att slakta Sagor för barn över 18 år. 😉

Kommentera

