Mitt färgglada liv

image

Där är de. Färgprover på alla olika färger och nyanser vi målat med i radhuset och stugan.

Har ofta tänkt att försöka få nån slags ordning på allt sånt. I en pärm eller nåt. Men jag tror jag får nöja mig med att ha de i en hög så här. I en låda i köket.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

3 thoughts on “Mitt färgglada liv”

  1. Jösses – är det tio år sedan ni gifte er?! Jag kommer ju ihåg det, och det var väl bara… ett par år sen??! Tiden rasslar iväg så man blir yr i mössan! Hoppas ni får en fantastisk b-dag! 🙂

Kommentera

