I vårt stora uterum

Härliga, härliga dag!

Lediga

Vi har inte direkt gjort nåt särskilt idag.
Men det är ju himla trevligt att kunna göra just inget särskilt!

Vilket privilegium!

Fikar ute

Vi har stoppat i oss alldeles för mycket söta saker.

Det känns lite bråttom.
Som att vi behöver njuta av det lilla på en gång, för vem vet vad som händer sen…

Jag latar mig

Att ha den här verandan (som jag envisas med att kalla den) är bättre än underbart!

Njuter av livet

Det är närapå livsviktigt!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

One thought on “I vårt stora uterum”

Kommentera

